FTE | 0,6 |
Locatie | Blauw-roodlaan 156, 2718 SK Zoetermeer |
Vanaf | z.s.m. |
Telefoonnummer | 079 329 08 25 |
E-mailadres | info@opoz.nl |
Ben jij iemand die graag het overzicht houdt, structuur brengt en energie krijgt van het zorgen voor goed onderhouden en toekomstbestendige scholen? Heb je oog voor detail én zie je het grotere plaatje? Dan zoeken wij jou als onze nieuwe medewerker huisvesting. Jij zorgt ervoor dat onze 19 basisscholen in Zoetermeer kunnen rekenen op veilige, prettige en duurzame leeromgevingen.
Samen vormen we een kleurrijk palet aan scholen waar kinderen worden gezien, kansen krijgen en voorbereid worden op hun plek in de wereld. Met onze kernwaarden – eigenheid, vakmanschap, toekomstgericht en betekenisvol – werken we elke dag aan goed, eigentijds onderwijs.
Als medewerker huisvesting werk je vanuit het bestuursbureau, waar je samen met een klein, gedreven en betrokken team van tien collega’s werkt aan de ondersteuning van onze scholen. Jij wordt hét aanspreekpunt voor alles wat te maken heeft met gebouwen en facilitaire zaken: van onderhoud en functionele aanpassingen tot contractbeheer en verduurzaming. Daarmee draag jij direct bij aan een veilige, inspirerende en toekomstgerichte leeromgeving voor duizenden Zoetermeerse kinderen.
Wij bieden jou een aantrekkelijke en professionele werkomgeving, waarin je wordt gezien en gewaardeerd. Je komt terecht in een hecht team op het bestuurskantoor van OPOZ, waar de lijnen kort zijn en de betrokkenheid groot is. Binnen onze organisatie is veel aandacht voor jouw professionele ontwikkeling, of je nu wilt verdiepen, verbreden of doorgroeien.
We bieden een betekenisvolle functie binnen een vooruitstrevend openbaar schoolbestuur dat inzet op gedeeld leiderschap, samenwerking en het ontwikkelen van talent. De functie is ingeschaald in schaal 10 (maximaal €5.277,-), conform cao PO. In eerste instantie bieden we een tijdelijk dienstverband, dat bij goed functioneren wordt omgezet in een vast contract.
Vanwege incidentele aanwezigheid in schoolvakanties vragen we een flexibele inzet uiteraard in goed overleg.
Wanneer je geïnteresseerd bent in deze functie, ontvangen wij graag uiterlijk donderdag 16 oktober 2025 je motivatie en een actueel CV naar werkenbij@opoz.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Michael Krul (voorzitter College van Bestuur) via 079 329 08 25 of m.krul@opoz.nl.
Selectiegesprekken vinden plaats op maandagmiddag 27 oktober 2025.
We kijken uit naar jouw sollicitatie!
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld